Skip to main content

Marko pedagokikoa

Irudia

Espazioa

Aresketa Ikastolako Haur Hezkuntzan Marko Pedagogiko propioa eratu dugu eta, hain zuzen ere, horretara egokitu ditugu lan dinamika zein espazio fisikoak.

Irudia

Espazioa eta harremanak

3-5 urte arteko familia, haur eta profesionalek espazioa elkarbanatzen dugu, hau da, ikasleak hasi eta bukatzen du Haur Hezkuntzako zikloa espazio berean. Honek batetik, segurtasuna, lasaitasuna eta konfiantza ematen du eta bestetik, haurren heziketan parte aktibo diren pertsona guztiak uneoro harremanetan jartzen ditu.

Irudia

Kolektiba eta txokoak

Gelan, adin ezberdinetako haurrak aldi berean aritzen dira plastika, motoriko, eraikuntza, idazketa, sinboliko, esperimentazio eta ipuin guneetan. Honek interakzio aberatsgarriak zabalak eta estimulagarriak sortzen ditu.

Irudia

Interesak, beharrak eta erritmoak

Talde eraketa modu honek, interes, behar eta erritmo ezberdinen araberako elkarrekintzen areagotzea ahalbidetzen du. Garapen-prozesuan aurrerago dauden pertsonek egindakoa imitatzeko aukera dago, ondorioz ekintzara pasatzen da haurra; ekintzak egindakoari buruzko informazioa emango dio eta lotura esanguratsuak egiteko aukera izango du, hau da, ikasteko aukera izango du.

 
 

Marko pedagokikoa

Espazioa

Aresketa Ikastolako Haur Hezkuntzan Marko Pedagogiko propioa eratu dugu eta, hain zuzen ere, horretara egokitu ditugu lan dinamika zein espazio fisikoak.

Irudia

Irudia

Espazioa eta harremanak

3-5 urte arteko familia, haur eta profesionalek espazioa elkarbanatzen dugu, hau da, ikasleak hasi eta bukatzen du Haur Hezkuntzako zikloa espazio berean. Honek batetik, segurtasuna, lasaitasuna eta konfiantza ematen du eta bestetik, haurren heziketan parte aktibo diren pertsona guztiak uneoro harremanetan jartzen ditu.

 

 

 

 

Kolektiba eta txokoak

Gelan, adin ezberdinetako haurrak aldi berean aritzen dira plastika, motoriko, eraikuntza, idazketa, sinboliko, esperimentazio eta ipuin guneetan. Honek interakzio aberatsgarriak zabalak eta estimulagarriak sortzen ditu..

Irudia

Irudia

Interesak, beharrak eta erritmoak

Talde eraketa modu honek, interes, behar eta erritmo ezberdinen araberako elkarrekintzen areagotzea ahalbidetzen du. Garapen-prozesuan aurrerago dauden pertsonek egindakoa imitatzeko aukera dago, ondorioz ekintzara pasatzen da haurra; ekintzak egindakoari buruzko informazioa emango dio eta lotura esanguratsuak egiteko aukera izango du, hau da, ikasteko aukera izango du.